Langkah #8 - Urus Pesanan

1. Selepas anda terima tempahan, cara untuk menguruskan pesanan adalah dengan pergi ke tab Manage Order > New Order
2. Tekan pada tab Kemaskini untuk melihat pesanan secara terperinci.
3. Tekan pada tab Invois PDF jika anda mahu cetak invois pesanan itu.

Urus Pesanan
1. No Invois / Pesanan
2. Anda boleh kemaskini Status Pesanan disini.
3. Anda boleh kemaskini Status Pembayaran disini.
4. Pautan Invois
5. Tab ini khas untuk pengguna yang sudah membuat tetapan integrasi Delyva, abaikan jika anda belum atau tidak mahu menggunakan Delyva
6. Anda boleh isi tracking no disini dan tekan pada butang whatsapp hantar untuk kemaskini pada penerima
7. Maklumat penerima ada disini
8. Maklumat berkenaan tempahan ada disini
9. Pautan untuk andawhatsapp/sms/call/emel penerima.

1. Rekod Pembayaran
2. Buat semakan resit bank
3. Pilih samaada anda sah kan resit itu atau anda mahu tolak
4. Anda boleh padam pesanan ini atau anda boleh simpan dengan menekan butang simpan di sebelah bawah kanan.